Lilypie

Saturday, May 29, 2010

Terima Kasih awak :)





Ucapan penghargaan terima kasih tak terhingga pada awak yang sudi melayan kerenah saya yang macam budak-budak ni. (Tapi kadang2 je tu kanak2nya). Ber'chatting' dengan awak, jarang saya tak ketawa atau senyum. Pasti SENYUM atau KETAWA! Luv to chat wit u more n more. Actually, the first person i'd like to see on my friend list is U. Because i luv to chat, and i like to talk or discuss anything than to call or sms on hp. Ini jugak menyatakan bahawa saya suka menaip keyboard berbanding menaip SMS atau chatting thru phone. hihi.

Kadang2, kami berbicara santai tentang isu semasa, isu sewaktu dolu2 atau isu sekarang. Mostly, ingat mengingati dengan santai tentang apa jua peringatan. i luv that! chat wit u, sometimes it remind me to the old u that actually not u at all. Apa pun, terima kasih tak terhingga pada awak! hihi Jangan bosan tuk chat dengan saya lagi ya!

Nota kaki:
Ini tiada kaitan dengan soal hati dan perasaan yang menjerumus kepada perkara yang serius. Tetapi ini lah soal persahabatan, saling faham memahami sehingga buat kita jadi selesa untuk bebicara dan menyelesaikan masalah.Tidak terbatas utk masalah peribadi sahaja. insyaAllah..(^^,)

FRIENDS FOREVER..yeah!

0 butir bicara: