Friday, December 25, 2009

Am getting sick ~~




blogger-emoticon.blogspot.comcerita 1: sy punya ramai adik-beradik.seramai 8orang.dan kesemuanya sudah pun bersekolah. jika dinilai dari sudut kejayaan,semuanya sederhana.alhamdulillah. ada sesuatu yang bernilai pada diri adik2 lelaki saya yang membuatkan sy agk berbangga dengan mereka.iaitu komitmen mereka terhadap sukan yang mereka ceburi sangat tinggi. sukan hoki lah yang mereka minati sehingga membawa mereka kepada peringkat yang agak tinggi. setelah itu,banyaklah medal2 yang diorg dapat. sewaktu cuti lalu, kami sekeluarga menyaksikan perlawanan akhir antara UiTM dan RAMD yang membawa kemenangan kepada RAMD,yang mana UiTM kalah tipis 2-3 dengan RAMD.namun, UiTM menjadi johan bagi Division 1 kerana pts yang dikumpulkan agak tinggi menandingi yang pasukan lain.

pentomen adik beradik:

"wah3! emas ngan perak medal ko dam..emas betol ke tu?",sy bertanya..

"betulla,xkan tipu plak..malas aku nak ckp dgn ko bah.."..saje menyakitkan ati sy..

amer memintas perbicaraan sy dan adam.."ko je bah yg xpenah dapat medal.."..sakit3..agk sakitla..

"......"..sy terdiam..

apekah2??..ku akui xpenah dpt medal cm diorg..tp sedarilah,akk tetap sokong korang..am always proud of u ol...weeehuu!~~blogger-emoticon.blogspot.com




Monday, December 14, 2009

Sekian Saja Kasih itu..




Sila bertahan nasibah!~
sekian saja kasih itu nasibah
sila melangkah kepada kasih yang sedia terbentang luas untukmu..
kasih yang lama tiada apa..
hanya provokasi dari nafsu dan syaitan..
buatmu yg tersayang..
terima kasih kerana masih bersamaku..
walaupun aku masih tak mampu berkongsi sebarang perkongsian denganmu..
perkongsian pemikiran, dan tentang bermacam-macam lagi
aku masih tak mampu menjadi penghafaz Quran sepertimu..
aku yang masih banyak kekurangan..

nasibah!
bertahan!




sedihyew!~