Lilypie

Sunday, November 1, 2009

Update! Update! Update!

Seputar tentang diri "Nasibah Husna" yang kelihatannya sudah sekian lama menyepi. =.="
Dek kerana tiada kesempatan untuk menulis, juga lantaran kesibukan yang infiniti. Sungguh penat. Kekuatan neutral hadir melalui pemberian abadi Ilahi. Aku dan kamu sume harus mensyukurinya lantas singkap kata syukur melalui solatmu, zikirmu, dan amal2 solehmu.

Aku mengaku masih lemah dalam berubudiyah pdNya. Aku selalu tewas dengan nafsu tidurku, nafsu malasku utk belajar, juga nafsuku untuk berhibur dengan hiburan yang entah apa2- kadang2 aku jadi lain dari diriku yang lain. "She's not Nasibah laa"..tapi sebenarnya itulah aku. kadang ade kat atas, kadang ade kat bawah.

Aku mendoakan agar umairah nasuha mendapat tempat yg mulia dalam berjuang meneruskan hidupnya..ya Allah! sungguh besar balasan pahalamu buat mereka2 yang berjaya menempuhnya dengan sabar dan tabah..Min, semoga min berada di kalangan mereka..sayang min T_T

Securah ucapan tahniah kepada rakan2ku yang bakal mendirikan bahtera impian bersama2 jejaka2 idaman mereka.. :) - especialy dedicated to: asma' n ainul..^,^

di saat ini aku bertarung dengan final exam..
ayah pesan "Pekse tu ujian kecik, yg besarnya nak bawak ISLAM tu haa.."..
benar2...itu benar..
satu detik permulaan yg baik harus disemai dalam diri...
lantaran semaian itu memberi kebaikan kepada sejuta manusia...
aku kagumi itu..
kuasa Allah..
keajaiban...
ya Allah beri kekuatan kepada aku dan semua umat Islam yg sedang berjuang untuk mendapatkan syurgaMu.. T_T





mode :: [sedih]
~nasibahusna~

0 butir bicara: